Ican-bpm

Ican-bpm

Ican-bpm
Ican-bpm

Ican-bpm

Ican-bpm

پاورپوینت بهترین تئوریهای مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک


پاورپوینت بهترین تئوریهای مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک

دانلود پاورپوینت با موضوع بهترین تئوری‌های مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل ضرورت درک و استفاده توام از مدل‌های مدیریت ، استاندارد‌ها و ابزار‌های ارزیابی و مفاهیم و ابزارهای کیفیت، نوآوری های کیفیت، دلایل استفاده کمتر از مدلهای مدیریت استراتژیک در سازمانهای کوچک، مدل مدیریت استراتژیک، لزوم یکپار

دانلود پاورپوینت بهترین تئوریهای مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک

پاورپوینت بهترین تئوریهای مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک
بهترین تئوریهای مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک
مدل مدیریت استراتژیک
لزوم یکپارچه سازی مدیریت استراتژیک و مدیریت کیفیت
مدل P5
انگیزه اصلی از مدل P5
عناصر مدل P5
جوایز و استانداردهای کیفیت
شاخصهای جایزه ملی کیفیت مالکوم بالدریج
شاخصهای هفت طبقه‌ای MBQNA
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2574 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

دانلود پاورپوینت با موضوع بهترین تئوری‌های مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

ضرورت درک و استفاده توام از مدل‌های مدیریت ، استاندارد‌ها و ابزار‌های ارزیابی و مفاهیم و ابزارهای کیفیت

نوآوری های کیفیت

دلایل استفاده کمتر از مدلهای مدیریت استراتژیک در سازمانهای کوچک:

مدل مدیریت استراتژیک

لزوم یکپارچه سازی مدیریت استراتژیک و مدیریت کیفیت

مدل P5

انگیزه‌ی اصلی از مدل P5

عناصر مدل P5

جوایز و استانداردهای کیفیت

شاخص‌های جایزه ملی کیفیت مالکوم بالدریج

شاخص‌های هفت طبقه‌ای MBQNA

ISO9000

هشت اصل موجود در ISO9000

ISO14000

استاندارد‌های کسب و کار‌های کوچک

 

قسمتی از متن:

هشت اصل موجود در ISO9000 :

اصل 1، تمرکز بر مشتری ؛

اصل 2، رهبری ؛

اصل 3،مشارکت افراد ؛

اصل 4،رویکرد فرایندی ؛

اصل 5،رویکرد سیستمی به مدیریت ؛

اصل 6، بهبود مستمر؛

اصل 7،رویکرد واقعی گرایانه در تصمیم گیری و

اصل 8 ، روابط مفید متقابل با تامین کننده .

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بهترین تئوری‌های مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک " می باشد که در حجم 22 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت بهترین تئوریهای مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام


آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

آموزش کامل کسب درآمد

دانلود آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

آموزش کامل کسب درآمد اینستاگرام
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل pdf
حجم فایل 28788 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100

همه ی روش های کسب درآمد از اینستاگرام

دانلود آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری


تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری

تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری

دانلود تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری

بازاریابی تک به تک
تحقیق بازاریابی تک به تک
دانلود تحقیق در مورد بازاریابی تک به تک
دانلود تحقیق بازاریابی تک به تک
مقاله در موردبازاریابی تک به تک
پاورپوینت بازاریابی تک به تک
پروژه بازاریابی تک به تک
تحقیق آماده در مورد بازاریابی تک به تک
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل doc
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

توضیحات :

تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری در 21 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

 

بخشی از متن :

چکیده

در سالهای اخیر که امکان تولید انبوه زمینه افزایش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده است ، برای تولید کنندگان چاره ای جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده است . در هر گوشه ای از جهان صنعتی امروز که اقتصاد رقابتی ، فضای انحصاری را در هم می شکند ، نگرش مشتری مداری و کسب رضایت مشتری ، قانون کسب و کار تلقی شده و عدم رعایت این قانون سبب حذف از صحنه بازار است . در این مقاله سعی شده به مفهوم رضایت مشتری و عوامل سازنده رضایت مشتری در سیستم بازاریابی تک تک و همچنین نمونه هایی واقعی از شرکتهایی که ایده بازاریابی تک تک در روابط بلند مدت با مشتری را در عمل به اجرا در آورده اند پرداخته شود .

 

مقدمه

هنر بازاریاب امروز "فروش یخچال به اسکیمو" نیست؛ بلکه اسکیمو را به عنوان یک مشتری خشنود، همواره در کنار داشتن است. امروزه بسیاری از مفاهیم، تئوری‌ها و کلاً ادبیات مدیریت بر محور "مشتری" بازنگری و بازنویسی شده‌اند. "مشتری تاج سرماست!" دیگر یک شعار نیست بلکه مشتری، محور فعالیتهای سازمان‌ها قرار گرفته است. "کیفیت" که یک مفهوم و دغدغة دیرپای مدیریت است نیز امروزه در رابطه با رضایت مشتری تعریف شده و گفته می‌شود: "کیفیت یعنی جوابگویی به نیازهای مشتری." در شرایط رقابتی تمام دغدغه شرکتها آن است که نه تنها مشتریان جدید را جذب کنند، بلکه مشتریان قدیمی خود را نیز نگه دارند. شاید به جرأت بتوان ادعا کرد که نگهداری مشتریان قدیمی برای شرکتها و مؤسسات بیش از جذب مشتریان جدید اهمیت دارد. دلیل این نکته نیز خیلی ساده است: هزینه فروختن به مشتری قدیمی کمتر از هزینه تلاش برای جذب مشتری جدید است. لذا برای موفقیت در نظام بازاریابی تک تک نه تنها از بازاریابی و فروش بلکه از تولید، تکنولوژی اطلاعات و مدیریت توزیع نیز باید بهره برد.

 

رضایت مشتری چیست؟

رضایت احساس مثبتی است که در هر فرد پس از استفاده از کالا یا دریافت خدمات ایجاد می‌شود. اگر کالا و خدمت دریافت شده از جانب مشتری، انتظارات او را برآورده سازد، در او احساس رضایت ایجاد می‌شود. در صورتی که سطح خدمت و کالا پایین تر از سطح انتظارات مشتری باشد، به نارضایتی‌اش منجر خواهد شد.

بازاریابی تک به تک چیست؟

بازاریابی تک به تک در یک جمله ایجاد و مدیریت بر رابطه فردی با تک تک مشتریان است. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی تک به تک در این است که در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت، سهم بازار (market share) محصول است ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت، سهم از تعداد مشتری (customer share) است. بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیش‌تری برای محصولات خود پیدا کند، حال آنکه بازاریاب تک به تک در پی پیدا کردن محصولات بیشتر برای مشتریانش است. بازاریاب سنتی محصولاتش را مدیریت می‌کند و مدیرانش، مسئول میزان فروش فعلی محصولاتش هستند. در حالیکه بازاریاب تک به تک مشتریان را مدیریت می‌کند و مدیرانش مسئول پاسخگویی به رشد ارزش‌های مورد انتظار این مشتریان طی زمانی که شرکت فعالیت می‌کند می‌باشند.

مباحث سازمانی نیز در این بین اهمیت دارند. بازاریابی سنتی می‌تواند با کمترین ارتباط با سایر واحدهای سازمانی و عملیات غیر بازاری انجام شود. استخدام مدیر بازاریابی برای اجرای فعالیتهای تبلیغاتی، پیشبردی و فروش تولیدات از طریق فروشگاههای خرده‌فروش یا سایر کانالهای توزیع در بازاریابی سنتی مطرح است.

بازاریابی تک به تک در پی حمایت از مشتریان در طول زمان، مدیریت بر یکسری تعاملات با مشتریان و سنجش میزان خرید مشتری از محصولات گوناگون است با توجه به اینکه بازاریابی تک به تک دارای ماهیتی یکپارچه است لذا باید فرآیندهای درون سازمانی به گونه‌ای باشد که امکان برخورد ویژه و انفرادی با تک تک مشتریان را به کلیه واحدها، بخش‌ها و عملیات سازمان بدهد. به همین دلیل است که می‌گوییم برای داشتن بازاریابی تک به تک باید هر شرکت تبدیل به یک مؤسسه تک به تک شود. فرآیند اجرای برنامه بازاریابی تک به تک دارای چهار مرحله زیر است:

  1. مشتری خود را بشناسید: شما نمی‌توانید با کسی که نمی‌شناسید، ارتباط برقرار کنید. لذا شناخت فردی مشتریان حیاتی است. شناختی که به شما اجازه می‌دهد مشتری را با جزئیات کامل در تمام مکان‌ها، در بین تمام رسانه‌ها و در هر بخشی شناسایی کنید. اگر شرکتی نتواند حداقل مشخصه‌های مشتریان مهم را جمع‌آوری کند، نخواهد توانست برنامه‌های تک به تک را به اجر درآورد. به طور مثال برای یک خرده‌فروش لازم است برنامه‌ای تشویقی اجرا شود تا وی را وادار به خرید مستمر نماید. برای معاملات بین شرکتی ضروری است، اسامی و سمت‌های مدیران مؤثر در تصمیم‌گیری خرید فراگرفته شوند.
  2. مشتریان خود را متمایز کنید: مشتریان از دو نظر تفاوت دارند. اول از نظر ارزش‌ آنها نزد فروشنده و دوم از نظر تفاوت در نیازهایشان. پس از شناسایی مشتریان ضروری است که آنها را متمایز کنید. این تمایز به شما امکان می‌دهد تا انرژی خود را صرف مشتریان با ارزش‌تر کنید و رفتار سازمان خود را جهت جلب نظر و رفع نیازهای مشتریان خود بهتر صرف کنید. همانگونه که مشخص است ما در اینجا از یک نظام ارزیابی مشتریان بر مبنای سوددهی آنها و شاخص رده‌بندی مشتریان صحبت می‌کنیم. اما این نکته نیز قابل ذکر است که ما در اینجا مشتریان را بر مبنای نیازهای متفاوتشان گروه‌بندی کرده و بر مبنای همین تفاوتها نیز عمل می‌کنیم.

کانو، دانشمند ژاپنی انواع نیازهای مشتری را به شرح زیر توصیف می‌نماید:

  1. نیازهای پایه که اغلب ، مشتری آنها را اظهار نمی‌کند و توقع دارد که آن‌ها حتماً وجود داشته باشند و تأثیری در ایجاد رضایت نداشته، ولی نبودن آن‌ها نارضایتی شدیدی ایجاد می‌کند. بودن واکسن در یک مرکز بهداشتی درمانی یک نیاز پایه است.
  2. نیازهایی که مشتری آن‌ها را اظهار می‌کند و تأمین آن‌ها نسبت مستقیم با درجه رضایت مشتری خواهد داشت. معطل نبودن در زمان ارائه خدمت نیازی است که مشتری معمولاً اظهار می‌نماید.
  3. نیازهای خوشحال‌ کننده که مشتری انتظار آن را نداشته، ولی در صورت شناسایی آن‌ها و دادن پاسخ مناسب برای آنها رضایت شدیدی در مشتری ایجاد می‌گردد. همراهی نمودن مشتری به اتاق مربوطه از نیازهای خوشحال کننده محسوب می‌گردد.

کانو معتقد است که نیازهای خوشحال کننده توسط مشتری اظهار نمی‌شود و برای تولید کننده شناخته شده نیست و گوش دادن به صدای مشتری باعث شناختن آن‌ها می‌گردد.

  1. با مشتریان خود تعامل داشته باشید: برای اجرای برنامه تک به تک، باید کارآیی و اثر بخشی هزینه‌های ارتباطات خود را با مشتریان بهبود بخشید. به عبارت دیگر نه تنها هزینه‌های ارتباطات خود را کاهش می‌دهید، بلکه از این طریق استفاده می‌کنید تا با تولید اطلاعات لازم روابط خود را با مشتری مستحکم‌تر و عمیق‌تر کنید.

شما می‌توانید با ارائه خدمات و مشاوره‌ها مشتریان خود را هدایت و راهنمایی کنید. چهار مدل مشاوره که پیشنهاد می‌شود به شرح ذیل است:

مدل پزشک: در این مدل که رویکرد متعارف و معمولی می‌باشد فرض می‌شود طرف مقابل نوعی بیماری دارد که باید درمان شود. مشاور در این مدل سعی می‌نماید که ماهیت بیماری را بفهمد و در جستجوی مغایرت‌ها از حالت نرمال باشد. در این مدل مشتری مانند بیماری رفتار می‌کند که توانمند نیست و در مقابل مشاور می‌تواند به واسطه داشتن بعضی دانش‌های تخصصی، درست و غلط را به روشنی تشخیص داده و مشتری را به سوی روشنی سوق دهد.

مدل کارآگاه: در این مدل فرض بر این است که چیز اشتباهی وجود دارد و نیازمند این است که افرادی این را پیدا کنند و بنابراین می‌توانند آن را تغییر داده و یا از بین ببرند. این مدل بر مبنای این رویکرد است که نشانه‌هایی در ارتباط با "قانون‌شکنی" وجود دارد که با یافتن آن، مشاور نظرات خود را در مورد جلوگیری از وقوع آنها اعلام می‌نماید و مسئله حل می‌شود. قوت این مدل در این است که روش سیستماتیک را در جمع‌آوری داده‌ها پیگیری می‌نماید.

 

فهرست مطالب :

چکیده

مقدمه

رضایت مشتری چیست؟

بازاریابی تک به تک چیست؟

تمرکز بر روی مشتری:

نتیجه‌گیری

دانلود تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری

پکیج ویژه کسب درآمد اینترنتی در منزل


پکیج ویژه کسب درآمد اینترنتی در منزل کاملا تست شده وتضمینی

کامل ترین پکیج کسب درآمد از اینترنت روزانه 300 هزار تا 500 هزارتومان آسان و در منزل بدون نیاز به سرمایه با آپدیت جدید و قدرتمند 2020

دانلود پکیج ویژه کسب درآمد اینترنتی در منزل کاملا تست شده وتضمینی

کسب درآمد از اینترنت در منزل
ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت
درآمد اینترنتی بدون سرمایه
کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان
بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی رایگان
دسته بندی کارآفرینی
فرمت فایل rar
حجم فایل 0 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4000

 

 

 

کامل ترین پکیج کسب درآمد از اینترنت روزانه 300 هزار تا 500 هزارتومان

 

آسان و در منزل بدون نیاز به سرمایه

 

با آپدیت جدید و قدرتمند 2020

آیا می دانید با همین گوشی موبایل و کانالهای تلگرامی که روی آن دارید می توانید روزانه بیش از ۵۰۰٫۰۰۰ تومان درآمد خالص داشته باشید؟ این روش یکی از در دسترس ترین روشها برای همه کسانی است که تلگرام یا حداقل یک برنامه پیام رسان را روی گوشی شان دارند.


این تکنیک خاص را یاد بگیرید و گوشی تان را به یک منبع پولساز دائمی برای خود و خانواده تان تبدیل کنید!!! میلیون ها تومان پول نقد در انتظار شماست اگر و اگر شما خودتان را شایسته این پول ها بدانید. فاصله شما از همین لحظه تا فرا گرفتن این تکنیک ثروت ساز موبایلی فقط به اندازه خواندن این صفحه تا انتهاست. ما امتحان کردیم شد، بدون تردید شما هم می توانید چون این کار ساده تر از چیزی است که فکرش را می کنید!

کسب درآمد از اینترنت تنها با یک گوشی و فقط با یک پیام رسان مثل تلگرام (این روش تنها نیاز به یک پیام رسان دارد بنابراین حتی با فیلتر شدن تلگرام، از طریق یک پیام رسان دیگر مثل سروش هم قابل انجام است)

درآمدی بین 300/000 تومان تا 500/000تومان در روز به شرطی ک
اموزش ها را موبه مو انجام بدهید


بدون نیاز به اینکه خودتون ایده ای پیدا کنید و محصول تولید کنید و بفروشید!

داشتن شغلی پاره وقت با ساعات کار دلخواه اما درآمد بالا!

این کار، سرمایه گذاری و فروش در آمازون نیست!

این کار، باینری آپشن و کار در فارکس نیست!

این کار، طراحی سایت و تولید محتوا نیست!

این کار، راه اندازی کانال و فروش اجناس نیست

این کار، زیرمجموعه گیری نیست!

این کار به فروش و بازاریابی خدمات ارتباط دارد

این کار، ذره ای نیاز به دانش زبان انگلیسی ندارد!

این کار، هیچ ارتباطی به هوش مالی ندارد!

این کار، سرمایه گذاری روی بیت کویین نیست!

این کار، نیازی به ریالی سرمایه اولیه ندارد خیالتون کاملا راحت!

این روش، هیچ محدودیت سنی ندارد و هر کسی که کار کردن با تلگرام یا یک پیام رسان را بلد باشد می تواند از این روش پولساز استفاده کند!

این روش نیازی به صرف زمان طولانی برای یادگیری نداره، در کمتر از یک روز شما می توانید آن را یاد بگیرید!

این روش آپلود کردن ویدیو و کسب درآمد از آپلود سنترها نیست!

این فایل آموزشی روی موبایل به سادگی دانلود و اجرا میشه!

برای اینکار نیازی نیست حتما لپتاپ و کامپیوتر داشته باشید بلکه با گوشی هم میشه انجامش داد!

با این روش واقعا واقعا واقعا میشه درآمد کسب کرد به شرط اینکه هرچه زودتر شروع کنید!

درآمد شما به تومان و در ایران هست و هیچ ارتباطی با خارج کشور و سایتهای خارجی ندارد!

درآمد شما کاملا متعلق به خودتون هست و از هیچ کسی اون رو نمی گیرید بلکه مستقیم میاد تو حساب خودتون!

این کار با همه روشهایی که تاحالا برای کسب درآمد از اینترنت و تلگرام دیدید و خریدید فرق میکنه و واقعا کاربردی و عملیه!

روش این درآمد کاملا حلال و مطابق با قوانین شارع مقدس اسلام است و هیچ گونه کلاهبرداری، دروغ و سوء استفاده ای در کار نیست!

بخشش خداوند به هر کس، به اندازه نیت اوست

امام علی (ع)



 پکیج ویژه کسب درآمد اینترنتی در منزل شامل

✅3ساعت ویدیو آموزش کسب درآمد از تلگرام (در ۸ قسمت)
✅روش های تضمینی و فوق العاده کسب درآمد با درآمد روزانه بالای یک میلیون!!!
✅آموزش های کامل ساخت ربات عمومی و فروشگاهی
✅ آشنایی و جلوگیری از هک شدن (هک سریع تلگرام)
✅کانال ایده های پولساز تلگرامی
✅اموزش ساخت ربات فروشگاهی بدون کدنویسی وبدون استفاده هاست
✅کسب درامد ازاینترنت

✅صدها کتاب های کسب درامداینترنت
قیمت اصلی پکیج 250000 تومان هست

به مدت محدود با این قیمت عرضه می شود

روش خرید این پکیج

شما می توانید این پکیج را به صورت آنلاین پرداخت و بلافاصله دانلود کنید.


موفق وپرروزی باشید

دانلود پکیج ویژه کسب درآمد اینترنتی در منزل کاملا تست شده وتضمینی

فرم طرح کسب و کار


فرم طرح کسب و کار

فرم طرح کسب و کار

دانلود فرم طرح کسب و کار

فرم طرح کسب و کار
فرم
طرح
طرح کسب و کار
نمونه فرم طرح کسب و کار
کسب و کار
دسته بندی کار و امور اجتماعی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 212 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14

فرم طرح کسب و کار

دانلود فرم طرح کسب و کار